09 octombrie 2014

Zi cu/fara chef

N-am mai scris de mult, n-am prea avut ce, ca daca nu se intampla ceva iesit din comun nici nu-mi vine sa ma asez in fata calculatorului. Ma mai asez eu, mai caut o reteta, mai citesc bloguri dragi, dar scrisul parca nu se mai lipeste de mine...
Despre azi... Azi a fost ziua lui "n-am chef". Dupa ce m-am trezit dimineata si-am vazut ce racorica e in casa, m-am strecurat inapoi in plapuma: "n-am chef sa ma trezesc". Jumatatea mea mai mare mi-a raspuns incurajator: "eu n-am chef sa ma duc la serviciu", iar cand, in sfarsit am ajuns la bucatarie si ma uitam la ceas cu disperarea lui "iar intarzie copiii astia", apare copil pufos si adormit, inca in pijama: "n-am chef sa ma duc la scoala". Dar cine are? Dupa pupacelile inerente, pipaieli cu buzele pe frunte, "hai ca n-ai febra, in gat nu te doare, n-ai motiv sa stai acasa", ne-am mobilizat cu totii si am plecat fiecare la treaba lui.

Eu acuma m-am asezat la calculator sa caut o reteta pentru friptura de iepure. Am gasit la Lidl iepure intreg, bun la pret, am luat si eu desi nu am facut niciodata, de mancat am mancat o singura data, in copilarie, si parca mi-a placut. Incerc si eu o reteta la cuptor, ca n-o fi foc...

Ah, am zis ca nu s-a mai intamplat nimic memorabil, de cand cu ploile astea nu ne-am mai riscat cu vreo drumetie la munte, dar sambata am fost la o... nunta. 


Noi nu suntem mari amatori de asa evenimente, ne facuseram socotelile ca pe la miezul noptii s-o stergem frumusel, dar, surpriza, ne-a placut foarte tare, am dansat pana pe la 3 dimineata, asa ca s-a verificat inca o data vorba din batrani: nu se potriveste socoteala din targ cu cea de acasa ...

Acum ma duc sa-mi fezandez (ce pretentios suna :)) iepurele. Tineti-mi pumnii!
Zi faina, cu chef, va urez!




13 comentarii:

  1. 1. imi place geanta - din categoria "vreau si eu, musai, nu se mai poate fara" - de unde o ai?
    2. am gatit si eu (sic) iepure, tot de la Lidl luat, dar nu l-am fezandat, doar l-am fiert inainte sa-l bag la cuptor cu niste vin. La gust a iesit delicios (l-am garnisit cu legume la abur: morcov si mazare), la aspect not-so-much ca n-ama vut in ce sa-l pun ca sa-l las intreg si a trebuit sa-l tai in doua si si-a pierdut tot spectacolul. Copiilor le-a placut - mai fac si alta data.

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga Maria, asta e geanta mea de nunti, adică doar la nunti, botezuri, sindromul mai vede și ea lumina zilei, altfel hibernează în dulap. Am cumpărat-o acum ceva ani dintr-un magazin care intre timp și-a schimbat profilul, acum vinde numai haine :(

    Ooooh, și eu am tranșat iepurele, nu trebuia?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Of, tableta asta scrie ce vrea ea. Era "sindrofii" nu "sindromul".

      Ștergere
  3. Mai sunt si zile de-astea, fara chef, dar precum povestesti, pana la urma cheful a venit. Bucatareala usoara sa ai, eu fac des iepure cu masline, pun si arpagic, iese foarte bun. Sa va fie de bine cu nunta, geanta de ocazii am si eu, are 20ani! Am purtat-o de mai putin de 20 de ori :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, mai sunt și zile/dimineți din astea. Norocul avem treburi și vrei nu vrei trebuie sa ne mobilizam.
      Măslinele alea se simt tare la friptura de iepure? Nu am pus acuma fiindcă eu am un copil iubitor de măsline, celălalt, dușman declarat, deci nu m-am riscat chiar de prima dată. Spor la treaba și ție, Silvia!

      Ștergere
  4. fiecare are voie sa nu aiba chef într-o zi :)) O data pe luna, o data pe trimestru sau la jumatate de an... Când cheful sa n-ai chef vine prea des, atunci e bai! :)))
    Si noi facem uneori iepure sau pulpa de cerb, sau fazan... delicatese :) E joi dar azi ai avut meniu de duminica! te pup. O seara faina!

    RăspundețiȘtergere
  5. Exact asta le-am zis și eu alor mei, ca trebuia sa gătesc iepurele Sâmbăta sau duminica, dar au fost unii care au pus butic, erau prea curioși asa ca nici eu nu am rezistat. A ieșit bun urecheatul, pe următorul o sa am grija sa îl fac cu mai mult sos. Seara plăcută și ție, draga Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  6. Hmmm... iepure! Bun, bun. Mie cel de casa imi place. Cel salbatic nu ma incanta prea tare. Eu il fac cu sos de vin. :) Sa va fie de bine dragilor!
    La mine vad cum zilele fara chef se transforma in... saptamani fara chef. :(
    Eu astept sa iti vina cheful si de facut si de scris. :D
    Te pup! Pardon! Va pup si va iau in brate pe toate! Biiinee... fie... toti. :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Catrinelule, a ieșit bestiala fripturica mea, cu vin am făcut-o și eu.
      Ce sa zic, îmi pare rău că "fără chef" - ul se tine scai de tine, dar cred ca de când ai scris comentariul pana acum, ai scăpat de el, cum și eu am scăpat. Azi am avut chef de prăjiturit , toată ziua am stat în bucătărie, dar nu pot sa scriu mai mult ca e secret ☺

      Ștergere
  7. Sa comandam niste zile de vara? Unele zile mohorate de toamna ne cam ia cheful la toti... Atunci solutia e cam aceeasi: o carte buna sau un film bun, citita/urmarit din varful patului...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O sa par o ciudata, adică știu ca sunt, dar eu nu vreau vara înapoi. Cred ca într-o viata anterioara am fost urs. După o vara agitata, cu mult zgomot, căldură mare, am nevoie sa "hibernez" ☺

      Ștergere
  8. heeei, cum stam azi cu cheful? :))
    Am sa-ti dau o veste buna: http://vis-si-realitate-2.blogspot.de/2014/10/tragere-la-sort.html
    Sper sa ma contactezi cât de curând: carmen.messerle@gmail.com

    Mâine incepe o noua saptamâna, sa ai un start bun!

    RăspundețiȘtergere
  9. Stam bine, stam bine, tocmai m-am intors de la tara cu bateriile incarcate. Mintenas vin in vizita sa vad care-i vestea buna...

    RăspundețiȘtergere