22 martie 2017

Hai cu pisicile

Sunt precisă :) că nu vă era dor de o postare cu pisici.
Sigur... cu plăcere. De care doriți? 

Una curioasă? 


Una romantică?


 Una paznic?


Una care să doarmă?


Sau una  care să  vă adoarmă?


Asta ultima s-a "născut" din dorința mea de a face o surpriză unei domnișoare simpatice, mare iubitoare, simultan, de perne si pisici. Ideea inițială a fost să croitoricesc o față de pernă din pânză, normal, pe care să o cos la meseriașa mea mașină de cusut care bagă singură ața pe ac. Numai că meseriașa mea mașină de cusut nu se și scoate singură din cutie și nici nu pulverizază asupra ta vreun praf magic cu chef de cusut când te bănuiește că nu prea ai. Și nu prea aveam, pentru că nu eram în faza "cusut la mașină". Eram și încă mai sunt în faza "tricotez". Și am zis ce-ar fi dacă...

Am avut ceva îndoilei la început, am gândit de câteva ori că bine că am și varianta de backup cu croitul, dacă n-o ieși nimic, dar am mers înainte pentru că maaaare plăcere mi-a mai făcut "proiecțelul" ăsta...

Deci astea-s pisicile mele, care nu mai sunt toate ale mele. Proiectele în lucru le desconspirăm doar la final, țineți-mi pumnii să am inspirația și răbdarea și energia să le duc la bun sfârșit.
V-am pupat pe nas, ca pisicile!

2 comentarii:

  1. E clar, Ina, nu mai ai scapare, pisicul s-a infiltrat bine de tot in subconstientul tau, aproape ca putem spune ca nu mai stii ce faci :)), e destul sa clipeasca putin Pisu cu ochisorii lui galesi si gata (glumesc, bineinteles).
    Cat despre pernuta, mie imi plac mult toate lucrusoarele de genul asta, simpatice si foarte copilaresti (dar pacat ca nu prea am cui sa le fac/dau), deci evident ca-mi place!

    RăspundețiȘtergere