17 ianuarie 2017

Boieroaică în satul meu

Acum niște zile, fix când eram mai atentă să tai o ceapă fără a-mi tăia și degetele cum am făcut mai demult de am rămas marcată pe viață (glumesc), mă intreabă copilu' mic: "auzi, care sunt rezoluțiile tale pentru 2017? Da' zi repede, nu te gândi prea mult"
Eu m-am conformat, doar am abandonat ceapa și cuțitul și am zis ce mi-a trecut prima oara prin cap. In 2017 vreau să călătoresc, să îmi fac prieteni noi și să păstrez și întăresc prieteniile vechi. Cam asta...
Cred ca am trecut examenul fiindca raspunsul a venit si el prompt: "Aaaa, bun așa!"

După aia mi-am continuat activitatea intreruptă dar tot cu gandul la... rezoluții. M-am întrebat, dacă aș fi avut mult timp la dispoziție care ar fi fost răspunsul meu? Și ce să vezi? Mi-am luat tot timpul din lume și tot același lucru mi-a dat. Ce economii, ce casă ? Daaa, o să economisesc, dar ca să am ce cheltui PE si ÎN excursii. Și casă la țară... dacă o fi să am vreodată, o să am, dacă nu, nu e cazul să duc în cârcă o povară așa de mare. Deci e bine, sunt împăcată cu lipsa asta de planuri mărețe, voi fi mulțumită dacă la sfarșitul anului o să fie bifat tot ce-am scris mai sus.

Și nu știu dacă discuția asta mi-a produs poftă de făcut căsuțe din lut, pentru că le aveam de mult în cap,cert este că în aceeași zi m-am apucat de treabă.


Și dacă tot m-am apucat să-mi fac casă din lut, m-am încordat puțin și mi-am făcut diiitamai satul, cu cățel și cu purcel. Tot numai al meu. (Momentan)


Sunt boieroaica, cum ar veni.

Hai să trăim! 

23 de comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti plac, Maria! De cand am facut poza au mai aparut si niste pisici si niste vrabiute, ghiocei... :)

      Ștergere
  2. Ce delicate sunt! Sper sa poti sa iti indeplinesti dorintele cat mai repede!🏵

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Laura! Repede, nerepede, indeplinite, neindeplinite, nici macar nu vreau sa ma incrancenez in a le urmari dorintele astea. Anul asta e... de voie. Dorintele copiilor sunt prioritare.

      Ștergere
  3. Sunt grozaveeeee! Vai! Ce faine suuunt!
    Sa ti se duca la bun sfarsit toate rezolutiile iti doresc! :) Te imbratisez boieroaico!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aaaa, deja am simtit cum s-a inflamat pipota in mine de la boieroaico ala.
      Te imbratiseaza boieroaica! (Simteam nevoia sa mai scriu o data.) Si te si pupa boieroaica :))

      Ștergere
  4. Pai tu nu ai casa la tara, ai tara la tara deja!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mda, latifundiar ma numesc. Adica nu, imi place mai mult boieroaica :))

      Ștergere
  5. Si te rog eu ceva, ca vad ca am ramas cu sechele de cand am stat la bloc: schimba cumva fundalul, ca chestia aia mica, neagra din coltul din stanga jos seamana prea tare cu un gandac de bucatarie :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Ti-am admirat minunatiile. Esti o boieroaica tare, tare harnica !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aaaaaa, deja mi se urca la cap... Ma duc sa fac mancare pentru... argați :)

      Ștergere
  7. Foarte frumoase! Făcute de o mama minunata!

    RăspundețiȘtergere
  8. Expresia aceasta "Aaaa, bun așa!" o foloseste si copilul meu si mi se pare chiar simpatica. Referitor la rezolutii si mie imi plac alea alese de tine, dar anul asta mi-am zis ca nu mai fac nici liste, nici propuneri, nimic. Foarte frumos satul tau, ma gandeama ca ar mai merge niste locatari, daca avem invitatii :) Un an cu bucurie, Ina, de mult nu ne-am mai vazut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu nu aveam in plan sa-mi trasez "sarcini" pe 2017, desi nu pot sa zic ca atunci cand mi-am propus lucruri nu mi-a placut. parca am fost motivata si ambitionata sa le duc la bun sfarsit. Da' acuma ziceam ca n-ar stica sa las viata sa curga in ritmul ei si , eventual, sa ma surprinda. Numai copilul e de vina, a trantit intrebarea cu pricina :)

      Ștergere
    2. Ah, am uitat sa zic. Sunt locuri libere berechet in satucul meu. Exista toate conditiile, e si scoala, si dispensar si primarie si banca si biblioteca si... tot ce trebuie :) Deci ne putem face vecini.

      Ștergere
  9. Vai cat de minunaaaat:* Imi palc tare tare tare, ma tot uitam care e preferata mea:)) (stii, ca in revistele in care ne alegeam jucariile/rochiile:). Sunt asa ingenue si dragalase, ca niste bombonele:), tare-mi mai plac:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Anca!
      Stiu ce zici :) si eu sunt indragostita de ele :))

      Ștergere
  10. da' ce ditamai complexul imobiliar ti-ai facut :)

    RăspundețiȘtergere