07 mai 2014

Miercurea fara cuvinte

Mystery Case
Gaseste cel de-al doilea personaj...


16 comentarii:

  1. in lentila aparatului:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Mai, dar tu te inconjori numai de splendori? Unde te uiti, dai numai de frumuseti. Eu cred ca aparatul ala foto in al carui obiectiv se vede o alta minune e setat anume ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uite ca la asta nu m-am gandit, sa stii ca aparatul ala e vrajit... Poza asta, mi-ar placea mie sa ma laud ca eu am facut-o, ca am vrut neaparat sa iasa si copilu' micu' in lentila aparatului... Da' de unde, a fost o intamplare. Am fost foaaarte uimiti cand am descarcat pozele in calculator si am descoperit si mutrita de Ioana pe acolo.

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. Bravo, raspuns corect, ati trecut la nivelul urmator :)

      Ștergere
  4. Ehee, l-am gasit imediat! :-) Draguta poza!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eheheeei, pai unui nas de vulpita, unde mai pui, si calatoare, nu poate sa-i scape nimic :)

      Ștergere
  5. Ha, l-am gasit! Ce personaje dragalase si fotogenice!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Of, of, of, tineretea asta, e frumoasa de la un capat la altul :)

      Ștergere
  6. De o sară bună, faină și liniștită să ai parte.
    Un pitic Barbă-Cot stă ascuns într-o mânecă.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu e chiar intr-o maneca, e un pic mai la vedere. Multam de urari!

      Ștergere
  7. imi place imi place muuuuult si fata si reflexia! sunteti o echipa pe cinste!
    happy WW!

    RăspundețiȘtergere