24 martie 2014

Bravo Raluca!

Buna dimineata! M-am trezit cu gandul ca trebuie neaparat sa va povestesc despre mail-ul pe care l-am primit zilele trecute de la Raluca. De fapt nu va povestesc, cu permisiunea ei am sa-l redau aici:

"Draga Irina,
Nu are rost sa iti mai repet cat de mult m-ai ajutat cu ultimele postari pe blogul tau. Ceea ce vei vedea mai jos se datoreaza si muncii tale.
Iti atasez pozele, tocmai am terminat-o.
(Imi cer scuze pentru calitatea lor, eram prea nerabdatoare sa iti arat :-) 
Eu sunt tare mandra de mine :-)  chiar daca nu mi-a iesit totul ca la carte.
Multumesc mult pentru tot.

Raluca"

Pozele nu reusesc sa le postez, imi dau ceva eroare, dar va povestesc eu, este vorba despre o ie pe care a cusut-o Raluca si care are la gat... ati ghicit, cretul acela cu denumire amuzanta, burta vacii, caruia i-am facut eu tutorial si filmulet cret ie- burta vacii 02

Ce sa mai zic, sunt foarte mandra... Raluca, ai facut treaba buna! Astept poze de la urmatoarele tale ii. Si de fapt astept sa primesc astfel de poze de la cele care au invatat ceva de aici, m-ar bucura foarte mult!

Sa facem o scurta recapitulare, pana acum am abordat urmatoarele subiecte, in tutoriale si (doua) filmulete:


Sa aveti un inceput de saptamana cu spor in toate, dar mai ales la cusut!


2 comentarii:

  1. Ai niste maini de aur si tu stii asta, nu trebuie sa te mai complinentez eu! :))
    Esti o adevarata inspiratie.... te urmaresc de cand ai început sa lucrezi la ie.... asa în surdina! :)))
    Spor la lucru in continuare, abia astept sa vad rezultatul final!

    RăspundețiȘtergere