21 noiembrie 2013

Eu sunt gata

Cand am vazut prima oara, pe facebook parca, link-ul asta cu Shoebox, am trecut in graba mai departe si am zis: nu merci, nu doresc sa cumpar pantofi, nici macar sa-i castig la vreun concurs. (Ignoranta de mine!) Am avut totusi putina rabdare la un moment dat sa citesc si am descoperit cu uimire ca m-am inselat: NU E VORBA DE PANTOFI! E vorba de o cutie de pantofi pe care, daca vrei,  o poti transforma intr-o cutie de cadou, poti pune in ea ce consideri ca va aduce zambetul pe chipul unui copil, o jucarie, o dulciura (cum zic fetele mele), o carte, o hainuta, etc, iar un centru de colectare din orasul tau se va ocupa ca darul sa ajunga la un copil aflat intr-o conditie mai speciala. Daca v-am starnit curiozitatea, puteti gasi aici mai multe si mai in amanunt prezentate : http://shoebox.ro/
Eu am facut consiliu de familie si fiecare a venit cu o idee despre ce am putea pune in cutia de pantofi frumos imbracata. Fetele mele, inca de cand erau mici s-au purtat foarte frumos cu hainele, cu cartile si cu jucariile. Hainutele le-am cam dat rudelor si prietenilor dar  inca mai avem carti de povesti frumos ilustrate si  jucarii care s-au pastrat impecabil. (Le-ati vazut dupa dus :))  In rest, am mai adaugat niste dulciuri, ca nu se poate Craciun fara dulciuri) si ceva obiecte de igiena personala. 
Am stat si m-am gandit daca e cazul sa scriu despre asta aici si mai ales sa pun fotografie. Aici nu e vorba de ce am facut eu, e vorba ca... e atat de simplu sa faci un copil fericit! Pana la urma la asta se reduce toata aceasta poveste. 
Eu atat am avut de zis. Daca am facut cuiva "pofta" de daruit, eu ma declar multumita, postarea asta n-a fost in zadar.


Aveti aici link-uri care or sa va lamureasca mai bine decat am reusit eu sa o fac.

Iar aici aveti lista cu locatiile din diferitele orase ale tarii unde se colecteaza cutiile, inclusiv numele persoanelor de contact + telefon:


Un comentariu: